вівторок, 25 жовтня 2011 р.

Студенти - тупе стадо. Так вважає Міністерство

Вчора я прийняла участь у загальнонаціональному студентсвькому референдумі стосовно освітніх реформ. Щоправда, дізналася про це через 12 годин після голосування.

Вранці меня вручили листочок зі словами: "Заповни анкетку". Я сприйняла це як звичайне "коридорне акнетування", які інколи проводять в нас на факультеті. Відповівши, віддала і забула, а вже ввечері мені відкрила очі на цю подію стаття Ірини Бекешкіної - це ж треба, я голосувала на загальнонаціональному референдумі, влаштованому Табачником. От тільки бланк, який мені вручали, не мав верхньої шапки, як це мало би бути за правилами референдуму:


Я, як і мої одногрупники, отримали   обрізаний листок, починаючи з першого питання. Ми не вказували своїх даних і не  знали ані назви і тематики опитування, ані авторів, ані спонсорів - нічого. Я, звісно, не знаю, чи матимуть такі відповіді якийсь юридичний сенс, але все одно це ображає: питання побудовані так, що просто змушують студента ПІДТРИМАТИ  "якнайшвидше ухвалення законопроекту"(питання 7). Для тих, хто не знає, що законопроект не складається лише з питань, вказаних  в анкеті і тих, хто не проти  підвищення стипендії (питання 2)й статичності цін за навчання протягом дії контракту (питання 3) - поставити ТАК у 7 питанні - є природним і невимушеним БАЖАННЯМ. 

  Незабаром, на чергові страйки студентівв, студентських профспілок та громадських організацій,  пан Табачник зможе відповісти: "Ми маємо результати студентського референдуму. Переважна більшість  проголосувала за прийняття Закону. В чому питання?"

Можу зробити висновок, що пан Міністр, з метою якомога швидше надати чинності Закону "Про вищу освіту" навмисно надурив студентів.  Цими діями Міносвіти підтверджує свою неповагу до студентства та ставлення до молоді як до тупого стада.

3 коментарі:

Маєш що сказати? Коментуй!